Wysłany: Nie Gru 07, 2008 7:00 pm Ekonomia i militaria!
Łatwo się domyśleć (patrząc na tytuł tematu), że będę poszukiwał gry z dużym naciskiem na ekonomie i działania militaria.
Skąd ten pomysł? Ano stąd, że ostatnio pogrywam w gry typowe ekonomiczne (np; Industry Giant 2) i mam smak na działania militarne. Pewnie powiedzielibyście, że Rise of Nations ale jak dla mnie jest zbyt "agresywna".
Po krótko napisałem co mi świeci w głowie, a teraz więcej szczegółów:
- nie chce gry, w której jedna jednostka będzie mi tępiła całą ekonomię, rozbudowaną gospodarkę czy po prostu główną bazę (zależy mi na tym, żeby przeciwnik zorganizował mi rajd na jakąś kolonie i konsekwentnie/rozważnie podejmował decyzje).
- wspominając już o kolonii, mile byłaby widziana owy aspekt w grze jako z jednych ważniejszych czynników.
- ekonomia - powinna być kluczowym czynnikiem - zniszczenie gospodarki przeciwnika powinna spowodować osłabienie jednostek przeciwnika, morale itd.
- militaria - działania wojenne nie powinny być agresywne... planowanie przede wszystkim!
- punkty strategiczne - jakby nie patrząc przejmowanie koloni które są głównym źródłem dochodów .
- ostatecznie duże mapy obowiązkowo.
Dobra to na tyle . Mam nadzieję, że znajdzie się znawca i poda mi grę spełniający przynajmniej jeden z powyższych punktów.
Drugie pytanie - chodzi o strategię, którą miałem (tylko demo) a jej tytuł poszedł w zapomnienie - więc proszę o przypomnienie.
Co wiem?
1. w 100% było w CDACTION jako pełna wersja
2. realia bodajże średniowieczne
3. pamiętam, że na początku była wioska - wszystkie potrzeby mieszkańców trzeba było zaspokoić tworząc farmy itd. Mając jakieś tam (nazwijmy to) punkty dowodzenia, miasto się zmieniało z postaci słomianych domków w potężne kamienne domy.
4. istniały granice państw.
5. RTS w 100% ;]
Wysłany: Nie Gru 07, 2008 7:10 pm Re: Ekonomia i militaria!
cyber2hot napisał/a:
Po krótko napisałem co mi świeci w głowie, a teraz więcej szczegółów:
- nie chce gry, w której jedna jednostka będzie mi tępiła całą ekonomię, rozbudowaną gospodarkę czy po prostu główną bazę (zależy mi na tym, żeby przeciwnik zorganizował mi rajd na jakąś kolonie i konsekwentnie/rozważnie podejmował decyzje).
- wspominając już o kolonii, mile byłaby widziana owy aspekt w grze jako z jednych ważniejszych czynników.
- ekonomia - powinna być kluczowym czynnikiem - zniszczenie gospodarki przeciwnika powinna spowodować osłabienie jednostek przeciwnika, morale itd.
- militaria - działania wojenne nie powinny być agresywne... planowanie przede wszystkim!
- punkty strategiczne - jakby nie patrząc przejmowanie koloni które są głównym źródłem dochodów .
- ostatecznie duże mapy obowiązkowo.
Może Europa Universalis albo coś innego od Paradoxu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum