Wysłany: Nie Cze 24, 2007 12:01 pm W samo południe - szybkość bitwy
Jak szybko powinna rozgrywać się bitwa w typowym RTS-ie? To znaczy - jak szybko powinny ginąć jednostki?
Jeśli gra ma być dynamiczna, to bitwa przypomina rzeź, gdzie nie mamy połowy armii po 10 sekundach, ale to z kolei wymusza szybszą produkcję i gra zamiast strategii zamienia się w clickfest.
Wg. mnie optymalne byłoby drugie rozwiązanie - gdy napotkamy silniejszego przeciwnika możemy zwiać, ale nieliczne jednostki powinny ponieść śmierć np. od łuczników czy kuszników oponenta. Chyba zależy to jednak trochę od pomysłu autorów - oni powinni ustalić tempo walki...
Moim zdaniem powinno być tak,że można wycofać swoje wojska z walki już na początku np.jeśli chcemy tylko rozpoznać siły przeciwnika.To zależy także od okoliczności bitwy.Jeśli przeciwnik nas okrążył,naturalnie nie możemy się wycofać.Sposobność możliwości ucieczki powinna zależeć także od poziomu trudności.
Zgadzam sie z kremuwa powinien to producent ustalic , jesli chcemy zeby gra byla bardziej realistyczna wybieramy opcje wycofujesz wiekszosc ginie bo tak by tez bylo ,ale tak jak powiedzial inqistor gra sie zamieni w clickfest a przeciez na tym nie zalezy graczowi wiec ja bym wolal opcje droga bo gra ma byc przyjemna a nie prowadzona nerwowo , szybko .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum