1. Operation Flashpoint - m. in. za doskonały realizm, swobodę, grafikę, ogromne możliwości rozszerzania gry za pomocą modów.
2. Diablo 1 i 2 - idealny hack&slash, jak nic potrafił zrelaksować i przykuć do monitora na baaardzo długi czas.
3. Fallout 2 - mój ulubiony RPG, zwłaszcza dzięki postapokaliptycznemu środowisku, które tak rzadko występuje w grach.
4. HoMM 3 - najlepsza część serii i najlepsza jak dla mnie strategia turowa w historii. Syndrom "jeszcze jedna tura i idę w końcu spać" był w tej grze bardzo wyraźny.
5. Seria GTA, a zwłaszcza Vice City (klimat lat 80' rządzi!) - masa możliwości, świetna grafa i muzyka oraz - co najważniejsze - możliwość bycia tym złym
6. Cała seria Need for Speed aż do Porsche 2000 włącznie (czyli pierwsze 5 części). Wspaniałe poczucie jazdy świetnymi samochodami na pięknych trasach. Od czasu Undergrounda seria zeszła "na psy" wciskając jakieś hip-hopowo ziomalskie klimaty do tak wyrafinowanej ścigałki.
7. Starcraft / Age of Empires 2 - po prostu najlepsze "standardowe" RTS-y.
8. Heart of Iron 1 i 2 - paskudna grafika i udźwiękowienie, za bardzo pokręcona i ze stanowczo zbyt dużą ilością opcji oraz setki godzin przy nich spędzonych i zmarnowanych na podboju świata podczas II wojny światowej - do tej pory sam nie rozumiem dlaczego. W dodatku podbój ten trwa i po dziś dzień.
9. Rome: Total War - idealny mix strategii turowej z RTS-em, dodatkowo we wspaniałej oprawie audio-wideo. Sam miód dla stratega.
10. Soldiers Heroes of World War II - RTS ale bez możliwości budowy i zbierania surowców, za to pełen akcji najwyższej klasy. Pierwsza (i jak na razie niestety jedyna...) gra, która pokazała, że fizyka jest naprawdę ważna na polu bitwy. Trudna ale i satysfakcja z ukończonej misji była większa.
To by było z grupsza tyle, choć pewnie niejedną świetną grę tu pominąłem (np. Enemy Territory - absolutnie najlepsza strzelanina sieciowa), ale mówi się trudno
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 195 Skąd: Myszków
Wysłany: Nie Sie 13, 2006 1:14 pm
Jeśli chodzi o moją top 10bo tylko tyle ich jest
miejsce 1: Heroes of MIght&Magic III+ dodatki
miejsce 2: Starcraft
miejsce 3: Stronhold Crusader
miejsce 4: Disceples II z dodatkami
miejsce 5: Age of Empires 2
miejsce 6: Zeus pan olimpu
miejsce 7: Setlers III
miejsce 8: Knights&Merchants
miejsce 9:Medal of Honor wszystkie odsłony
miejsce 10: Europa Universalis II
Witam
1.Cywilizacja 2 syndrom jeszcze jedna tura i kończe rewelacja
2.Panzer General I pamiętam jak widzałem te gre pierwszy raz w sklepie komputerowym jak sobie pracownik pykał a ja stałem i gapiłem się zrobiła na mnie tak wielkie wrazenie ach te filmiki bitewne .
3.Harpoon gra w którą gram nadal a zwłaszcza przy lekturze "Czerwony Sztorm".
4.Steel Panthers 1 druga wojna i te mordercze flaki 88mm moja ulubiona broń.
5.Dungeon Keeper 1 moja pierwsza gra po polsku no i grało sie po złej stronie
6.Conqest of new the World walki indianami super można było się zemscic na białych kolonistach.
7.Gothic 1 mój pierwszy rpg z niecierpliwością czekam na cz.III
8.Red Alert pierwszy rts specjalnie niedawno złożyłem sobie drugiego kompa P-200 mhz 32MB z win95 ,zeby chodziło jak należy.
9.Strike Commander mój pierwszy oryginał dwa razy przeszedłem tę gre dzisaj nie robią takich symulatorów.
10.Master of Orion I lubie to tej gry wracac ,projektowanie statków i produkcja w tysiącach egzeplarzy i rzucanie ich na wroga tego brakowało w cześci drugiej częsć trzecią przemilcze.
Witam
Conqest of the New World wydana została w roku 1996 i na ten rok wygladała dobrze . Mi osobiście podobało się że można było walczyc po stronie indian,po przeczytaniu powieści "Ostatnia Walka Dakotów,Czerwonoskóry Generał" itd. byłem grą zauroczony ,ale prawdą jest ,że po dłuższym graniu coś było nie tak i gra po prostu się nudziła ,bitwy na planszy były fajne. Co do grafy to na rok 1996 nie było żle pamiętaj ,że w tych latach był ogromny wysyp gier RTS a tu prosze taki wyjatek grałem w ta gre do czasu wydania "Imperializm II" fakt tam nie było możliwości gry po stronie czerwonoskórych ale temat był podobny .
ja bede pisał te gry które znam i bede je ocenił od 1-10
solider:Ludzie Honoru-9 świetna grafika możliwość zniszczenia wszystko(i wszystkich) lub cześciowo,trudna gra wymagająca długiego obmyślania planu działania.(jeśli ma ktoś tą gre niech napisze na gg 551633 bo chciałbym se z kimś w tą gre pograć)
Star Wars:Empire at War - 7 dobra grafika,możliwość oglądania walk jak w kinie,niestety niemożna zniszczyc wszystkiego co sie znajduje na planszy
Armies of Exigo-8 dobra grafika można wybudowac dużo wojsk lecz liczba niestety ograniczona.
Mój mały ranking
1) Bezapelacyjnie seria Close Combat (oprócz First to fight)
2) Warhammer 40K - DOW i wszystkie dodatki
3)Company of heroes (chociaż na moim komputerze to raczej Comapny of Lags, ew. Company of pixels)
4)Red Orchestra- Świetna i w miarę realistyczne gra online osadzona w realiach II wojny, Front Wschodni.
5)Operation Flashpoint- Ach ten realizm...
6)Kozacy II- Ciekawa pozycja, zwłaszcza w trybie Bitwy o Europę
6)Sniper Elite- Najlepiej wydane 19.90 na grę (Symulator snajpera, w realiach końca II wojny)
7) Madness Interactive -prosta gra we flashu, ale dobra w celach odprężających (zaraz mnie za jakiegoś neandertalczyka weźmiecie;) )
1. Europa Universalis i wszystko co poczynili kolesie z Paradox.
2. Total War.
3. Quake, Unreal, Battlefield.
4. Age of Empires.
5. Combat Mission
6. Duke 3D, Worms, Contra, Sensible World of Soccer
IMO
1: CENTURION (!) - nieśmiertelna gra która była początkiem wszystkiego, zmieniła moje życie i rozpaliła wyobraźnię. Od tamtego czasu (to straszne ile to juz lat minelo) jestem nieustającym zwolennikiem gier strategicznych! ))
2: "Desert Rats", "Arnhem" w zasadzie j.w.
3. "War In the Pacific", "War Plan Orange" stopień realizmu (powalający)
4. "Battle of Britain", "12 O'clock High" - j.w.
5. Seria "Battles in Normandy... Italy" - kurcze j.w.
6. "Combat Mission" - to chyba normalne;)
7. "Europa Universalis", "Hearts Of Iron I & II" globalizm i sama rozgrywka.
i wiele wiele innych turówek;)
HOMM 3 - stara ale za to ma genialny klimat i wciąga
D2 lod -świetna zabawa przez batleneta
Baldur's Gate 1 i 2 z dodatkami - gra na której się wychowałem prawdziwa klasyka nawet nie chce myśleć ile razy przeszyłem obydwie części
Gothic 2 + dodatek gra wciągająca pochłonęła mnie całkowicie na sporo czasu
Age of Empires 2 zachwycałem się popularnością tej gry świetna zabawa
Moje poglądy ostatni nieco się zmieniły (zagrałem w więcej gier):
1. Rise of Legends - ciekawa fabuła, punkty nauki, wojska itd. duże bitwy; i co najważniejsze: gra jest trudna.
2. Half-Life 2 - jedynaka jest spoko, ale trochę mi się znudziła. A w 2 jest wszystko: dobra grafa, dużo akcji, ciekawa fabuła (zacząłem grać o 20:00 i kończyłem o 3:30 (dobrze że rodzice wyszli na imprezę )). Szkoda tylko, że gra taka krótka.
3. Gothic - świetne RPG, szczególnie urzekła mnie fabuła i zadania. Szkoda, że po wstąpieniu do któregoś z obozów fabuła staje się liniowa.
4. Gothic 2 - to samo co w 1, tylko ciekawsze zadania.
5. Fable - kolejny RPG, ma to czego brak Gothic'owi: nie jest liniowy.
6. Diablo 2 - nie ma to jak masowy mord na złych chochlikach gdy dostaniesz pałe
to tak ... to ja wypisze które stoją u mnie na półce (kolejność przypadkowa)
Strategie:
1. Rise of Legends - badzo ciekawy system budowy miast poprzez rozbudowywanie takich jakby ... "dzielnic" i granice przesuwające się w zależności od różnych rzeczy a i też świetnie zrobili z opcją dyplomacji coś pięknego a jeszcze ta graficzka ajjj
2. Medieval: Total War - hehe no rts w każdym calu znakomite bitwy sie można sprytem taktycznym wykazać :P stare ale stare są właśnie najlepsze
3. Kingdom Under Fire - dostałem gratisowo do innej gry ale przyjemne jako przerywnik "wmiędzyczasie" w sumie niczym szczególnym gra sie nie wyróżnia ... poza klimatem
4. Settlers III - pierwsza część settlersów w jakie grałem chyba nie musze tłumaczyć dlaczego tą gre umieściłem na tej liście
5. Heroes of Might and Magic III - pierwsza część hirołsów w jakie grałem jeszcze piątke zamierzam kupić w przyszłości jak bedzie z dodatkami w jednym packu ... tak może za 75zł
6. Age of Empires I i II no klasyka w swym gatunku jak można nie lubieć?
7. Rise of Nations - jakby "pierwowzór" Legends bardzo fajne są granice ... i możliwość przechodzenia z epoki do epoki bardzo fajne ... takie połączenie Civilizacji z Age of Empires bardzo mi sie podoba
8. Warhammer 40.000 Dawn of War - wizualnie świetna system gry też świetny sie przejmuje punkty kluczowe itd. bardzo przyjemna i efektowna gra
9. Command & Conquer: Generals - to już nie to samo co red alert itp. ale również dobre
RPG:
Icewind I & II - no klasyk tak jak cała reszta erpegów które posiadam
Baldur's Gate I & II - jak wyżej
Planescape Torment - również jak wyżej
Reszta:
Worms - wszelakie za humor i pomysł ... bardzo przyjemnie sie zgra z przyjaciółmi
Painkiller - rodzima produkcja klimat świetny ... i pomysł na fabułe nawet dosyć orginalny. piękna rzeźnia :D:D
Toca Race Driver 3 - lubie se czasem pośmigać autami a jak można poczuć ciutke realizmu to już całkiem a jeszcze jak sie da tryb "symulacja zawodowa" i wyścig na 25 conajmnej okrążeń to dopiero jest zabawa
i żeby nie było to co mam na półce = kupiłem bo chciałem = uwielbiam tą gre no może Kindom Under Fire troche odstaje od tej reguły ale też sie miło gra
Pozdrawiam
przeczytałem wasze thebeściaki, ale o dziwo (?) nie znalazłem na żadnej liście
PANZER GENERAL 2. To jest mój thebeściak, od 10 lat, żaden producent nie zajmuje się już tą grą, ale ona żyje, oryginalnie gra posiadała 6 kampanii - teraz 49! nie pamiętam ile scenariuszy pojedynczych, map. Tą grę rozbudowują sami gracze z całego świata, o ile się orientuję zgodnie z realiami historycznymi. Gracze stworzyli ulepszone grafiki jednostek, powiększyli znacznie liczbę jednostek i dostosowali ich parametry. Jeżeli kogoś interesuje to jest do ściągnięcia za darmo tutaj:
http://www.panzercentral....f8787732e4160f4
pozdrawiam i do boju (bajeczki na bok)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum