EU 2(chyba każdy wie o co chodzi)
Hearts of Iron (2 też)
Heroes 3(nieśmiertelna gra)
Kozacy(Europejskie Boje,Sztuka Wojny,Powrót na wojnę)
Pierwsza Wojna Światowa(ot tak mi się spodobała)
No i oczywiście Władca Pierścieni.
Pewnie i tak za parę lat(miesięcy?) dojdą nowe pozycje.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 1693 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Sty 08, 2008 8:18 pm
Oo widzę, że się tu jeszcze nie wypowiadałem no cóż więc teraz ja (postaram się zamknąć w dziesiątce, ale nic nie obiecuje ):
1. Na pierwszym miejscu bezapelacyjnie cała seria Warcrafta - ta gra mnie zachwyciła i robi to po dzień dzisiejszy.
2. Na drugim miejscu znajdzie się Tony Hawk od części czwartej nadal w górę - w tą grę mogę grać z zamkniętymi oczami, nie wiem sam co w niej widzę, ale za każdym razem jak mi się nudzi to wracam do owej pozycji.
3. Tekken 3 - ahh ile się w to grało
4. Serie Resident Evil oraz Silent Hill - nie ma lepszych horrorków.
5. Arcanum - ponadczasowa gra RPG ze wspaniałą fabułą i jednym z najlepszych systemów rozwoju postaci.
6. Diablo - gra RPG z powalającym klimatem.
7. North & South - nie zapomniana strategia z elementami zręcznościowymi i niebagatelnym humorem.
8. Sam & Max: Hit The Road - mimo tego iż poznałem tą grę w 100 % dosyć niedawno to zakochałem się w niej - moim zdaniem nie ma lepszej gry przygodowej.
9. Seria Prince of Persia - Z wyjątkiem nieudanej 3D - pierwsze dwie części to były fantastyczne gry/legendy natomiast najnowsze odsłony to przede wszystkim niespotykana dawka adrenaliny okraszona świetną muzyką, fabułą oraz klimatem.
10. Hearts of Iron II - jedna z najlepszych gier strategicznych w jakie grałem.
11. Tu z kolei znajdzie się seria Final Fantasy - wspaniały jRPG, a także gra mojego dzieciństwa (wszystkie części).
12. Shogun: Total War - najlepsza część serii jedna z niewielu gier przedstawiająca kulturę japońską w pełnej krasie.
13. Worms - cała seria jest grą, której nie sposób nie lubić .
14. Disciples: Sarced Lands - mój typ numer jeden w grach porkoju Herosów wsyzstko to co w Herosach + powalający klimat .
15. Rainbow Six: Raven Shield - świetna fabuła, realizm i dokładne odwzorowanie pracy grup antyterrorystycznych - czego chcieć więcej ^^?
16. Elder Scrolls cała seria (a szczególnie III: Morrowind) - najlepsza, współczesna gra RPG w jaką dane mi było/jest zagrać - znajduje się tu wszystko to co gracz powinien wymagać od gry RPG z prawdziwego zdarzenia.
17. Eye Of Beholder - cała seria jest moją ulubioną grą RPG i taką też pozostanie - klimat, linia fabularna oraz sam system gry nie pozwala mi o niej zapomnieć nawet na chwilę .
18. Seria Gran Turismo - najlepsze ścigałki na świecie brak mi słów
19. Cywilizacja 1 oraz 2 - bardzo dobre gry strategiczne. Zaznaczyłem tylko pierwsze dwie części nie grałem, 3 jest moim zdaniem spartaczona, w część IV niestety nie miałem przyjemności zagrać.
To wszystko ode mnie - nie zmieściłem się w 10 jak widać, ale i tak postarałem się skupić na tych najlepszych . Z pewnością z wiekiem czasu jeszcze coś dodam . Oczywiście jak już zauważyliście nie są to same gry strategiczne, ale w końcu jeśli mówimy o ulubionych grach to chyba mają być to gry każdego gatunku .
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 1693 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sty 09, 2008 3:22 pm
Klemens napisał/a:
na nowo definiować słowo "ulubione"
Tzn.? Ulubionymi grami dla mnie są tytuły, które nie tylko zajęły mi mnóstwo czasu w życiu i wspaniale się przy nich bawiłem, ale również te gry do, których z wielką chęcią wracam regularnie.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 1693 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sty 09, 2008 6:18 pm
Wszystkie te gry są dla mnie niepowtarzalne Każda, którą tu wymieniłem jest moim zdaniem wyjątkowa i jedyna w swoim gatunku, a "ulubione" znaczy to, które ma dla mnie wartość sentymentalną a wszystkie wyżej wymienione tytuły takową posiadają.
To i ja się wypowiem, i zaprezentuję moje spaczone gusta
1. Alpha Centauri - moim zdaniem najlepsza gra "cywilizacyjna" dostępna na rynku, projektowanie własnych jednostek, prawdziwy trójwymiar, zróżnicowane nacje i świetna scenografia SF.
2. Another World - przełomowa platforówka, niesamowita jak na dawne czasy oprawa audiowizualna i porywająca fabuła.
3. Fallout (1&2) - postapokaliptyczny klimat w stylu retro, genialny system rozwoju postaci i niesamowita swoboda gry i specyficzny humor.
3. UFO (1&2&3) - Mroczny, niepowtarzalny klimat (w przypadku pierwszych części), nowatorskie rozwiązania, i wściekle atrakcyjnie połączenie strategi, taktyki, zarządzania zakrapiane odrobinką RPG.
4. System Shock II - Sztuczne inteligencje, klaustrofobiczne korytarze, odosobnienie, tajemniczy kosmici, implanty, strzelaniny - czegóż chcieć więcej?
5. Boulder Dash (wszystkie, niemożliwe do zliczenia odsłony ) - klasyka ośmiobitowej rozrywki, połączenie zręcznościówki i gry logicznej... No i to niesamowite tupanie nogą!
6. Red Alert (1&2) - solidny RTS, który urzekł mnie swoim unikalnym tandetno-prześmiewczym klimatem.
7. Cywilizacja (1&2) - ile to się godzin spędziło w młodości żonglując dyskietkami byle to tylko zapanować nad światem?
8. Master of Orion 2 - nie oszukujmy się, kto nie lubi być Władcą Galaktyki? Kto nie lubi rozbijać flotylli wrażych statków kosmicznych kilkoma kliknięciami myszy?
9. Arcanum - Potwornie zabugowany, potwornie wciągający i chytrze zaprojektowany erpeg od magików z Troiki.
10. HoM&M 2 - Pokonajmy złych Nieumarłych i plugawe pomioty szatana magią i mieczem!
1. Patrician III - polaczenie strategii ekonomicznej z tym co piękne w statkach pół roku zajeło mi rozpracowanie jej prawie doskonale następne pół roku delektowanie się tym
2.Morrowind + dodatki - nie strategia niemniej wracam do niej regularnie
3. Gta vice city - tu z kolei góruje klimat nad pozostałymi częściami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum