Wysłany: Nie Mar 19, 2006 11:34 am W samo południe - Rasa miasta, czy gracza?
Główną różnicą pomiędzy Warlords 1 i 3 jest to, że o ile w pierwszej części to miasto dyktowało jakie jednostki może produkowac, o tyle w części trzeciej liczył się już tylko poziom tego, a typ jednostek był determinowany przez rasę gracza.
Proste pytanie - czy miasta/bazy powinny posiadać specyficzne tylko dla nich rodzaje jednostek (niektóre z nich będą przez to posiadać o wiele ważniejsze wartości strategiczne), czy nie - a więc powinien się liczyć jedynie poziom miasta/wybudowane budynki.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Mar 2005 Posty: 1166 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Kwi 06, 2006 7:51 pm
Moim zdaniem ważne jest, by gra była ciekawa - oparcie typów jednostek jedynie na ich poziomie rozwoju jest błędem. Zdecydowanie ciekawszym rozwiązaniem jest danie każdemu miastu bazowemu unikatowych jednostek - związanych z położeniem i cywilizacją.
Popieram swojego przedmóce, jestem tego samego zdania każde miasto powinno mieć swoje unikatowe jednostki, dzięki temu bitwy są ciekawsze a zwłaszcza przygotowanie się do nich porównywanie umiejętności poszczególnych jednostek, wykożystywanie specyficznych zdolności jednych przeciwko drugim toż to przecież esencja strategii. Wyobraźmy sobie sytuację kiedy w Warcraft III w mieście nekromantów budujemy święty ołtarz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum